четвъртък, 12 януари 2012 г.

ЗВЕЗДИТЕ

МАДОНА - певица
Неслучайно Мадона, която е вярна почитателка на спорта и не би си простила да изглежда зле, разполага с многофункционалния уред вкъщи. А резултатът е – невероятна енергия на сцена, неспирни танци и качествено шоу, което дивата е правила и преди 20 години. Но за да стигне до самостоятелни занимания с уреда, Мадона е минала специален курс на обучение. Упражненията са специфични и за да се постигне необходимия релеф, релакс и мускулна маса, те трябва да се правят с определена стойка, съобразена с вибрациите. Във фитнес залата пък инструкторът е плътно до вас.




КЛАУДИЯ ШИФЪР – супер модел
„ Обичам да ползвам уредът Power Plate като част от моя фитнес, тъй като ми позволява да направя изключително интензивна тренировка за много кратко време. Като работеща майка с много натоварен график, уредът на Power Plate ми помага да поддържам форма без да е необходимо да прекарвам часове наред във фитнес клуба.”




КАЙЛИ МИНОК - певица
“Приятелите ми се превъзнасяха по този уред Power Plate® и сега разбирам защо. Той е страхотно изобретение, с което тренировката е удобна и ефикасна”.



ЕЛ МАКФЕРСЪН - супер модел
“Обожавам новия ми Power Plate® ! Само след две седмици използване на уреда вече мога да видя резултатите на краката и на корема. Действително помага, усещам тялото си много по-стегнато. Много ми харесва факта, че виждам резултати за толкова кратко време и ги постигам с толкова малко усилия.”

“Започвам програма за ски подготовка и тренирането с уреда на Power Plate® ще бъде основен елемент за влизане във форма на тялото и краката ми, както и за усилването на динамичната ми стабилност.”



ДЖОНАТАН РОС- телевизионен водещ
“Обожавам я! Два пъти повече тренировка за два пъти по-малко време. Вече усещам и виждам резултатите, а всъщност е и много забавно . Зарибен съм”.


ЛИЙ УЕСТУУД– ПГА голфер ( Медалист на Райдър в 28 международни титли.)
“Научих за машината на Power Plate® през септември 2005 година и моментално бях впечатлен от многообразието на различните приложения, специфични за тренирането на голф; в това число разтягане на ахилесовото сухожилие, масаж (за възстановяване и релаксация) и развиване на стабилността на тялото. Вече използвам модела Power Plate® pro5 AIRdaptive™ за по-нататъчното развитие на стабилността и силата на замаха ми.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар