петък, 4 ноември 2011 г.

Power Plate – фитнес в обедната почивка, с обслужване – диета и фитнес програма


Едно споделено мнение – Жана Илиева, персонален фитнес консултант и диетолог по стандарт BelchoHristov.Com

Мисля, че човек винаги трябва да живее с една единствена цел – да се усъвършенства и да постига и достига нови цели и върхове. Когато живееш в „хаос“, така и се чувстваш – уморен, напрегнат, депресиран, неудовлетворен .

Power Plate инструктор съм в студио в гр.Стара Загора и хората, с които се срещам имат една единствена цел: да изглеждат и да се чувстват добре!

Знаете, че спорта е нещо, което винаги дава резултат за постигане то на наши различни цели, а именно увеличаване на нашата мускулна сила, намаляване на мазнините в организма, тонус, антистрес, релакс, разтягане и много други, но дали това е достатъчно? След вече 9 месеца работа, след многото разговори с клиенти, приятели и познати установих, както знаех и от по-рано, че не е достатъчно само да спортуваме.

Необходим ни е баланс – спорт + здравословно хранене + сън. Зная, че винаги ще има хора, които и без спорт, без здравословен начин на хранене и дори с малко сън ще изглеждат добре, но … дали винаги ще чувстват добре?

След като разисквахме дълго време с мои познати, приятели и клиентите ми тази тема, аз мога спокойно да ги разделя поне в 2 групи:

първите са ония хора, с повечко кг, които слушам да казват:
„Не ям почти нищо, само салати или плодове, лишавам се от много, а обичам всичко . Омръзна ли да бъда цял живот гладен и дебел“

Тези хора спортуват, но уви резултатът идва много бавно.

втората група, която отделих по същите фактори, които са значително по-слаби, но имат същият проблем – висок % на телесни мазнини, коремче, паласки, целулит.
И тук проблема е същият. Те са просто една група независимо от това кой колко тежи. Опитвах се сама да търся литература, статии, препоръки, четях форуми и мнения и реших, че искам да се науча да откривам и решавам тези проблеми.

Но как?

Решението ми бе взето : необходимо ми бе да открия този, който да ме научи на това. Трябва и мога да стана диетолог!

Защо не аз да бъда този, който да се бори с кг, мазнините, метаболизма и всичко чрез тренировки. Повечето от тях вече познавам добре и мога да кажа, че те са не само мои клиенти , но и мои приятели. Познавам техните навици (хранене, начин на живот, часово разпределение на трудовият им ден …) . Приятели с една обща цел: да изглеждаме и да се чувстваме добре – „Look good, Feel better!.

Затова и аз искам да направя за тях най-доброто. Не след дълго проучване открих това, което търсих. Курсовете за фитнес инструктор и диетолог по стандарт Белчо Христов. Това е концепцията, метода и стила на работа, които са ми необходими. Оформих и изпратих запитване, в което обясних какви са моите знания и умения, както моя професионален опит и не след дълго (още през същият ден) телефонът ми иззвъня и след моето :

- “Power Plate студио Добър ден”, отсреща ми се представи много приветлив човек:

- “Здравейте аз съм Белчо Христов.” …

Разбрах в нашият разговор как се провежда и какво представлява самия онлайн курс, което ме удовлетвори напълно, тъй като аз съм работещ човек и не мога да си позволя отсъствия.

Хареса ми не само курса, но и гласа и начина на поднасяне на информацията, което за мен е важно. В по-късен наш разговор, той ми сподели, че и за негово учудването е било голямо, когато съм се обадила, аз вече работещ инструктор, за какво???

Защо ли, защото рядко в България хората изпитват желания да учат или може би не е рядко, но не останаха такива, които искат да се квалифицират постоянно … това не е привилегия само на хората от запада, такива можем да бъдем и ние.

Защо ми бе този курс ще ме попитате, нали си имаме наш бизнес, който е прекрасен и полезен??? А и какво ще ми даде той повече? Отговорът е: МНОГО! А по-точно?

Ето на какво се научих …

Научих какво е значението на Протеините, Въглехидратите и Мазнините и че те винаги трябва да са включени в нашето ежедневие. Открих, че храната ни е важна за да сме здрави, жизнени и красиви. Каква храна да ядем. Колко често да се храним. Важно ли е да е нашата храна пълноценна и хранителна. Как трябва да разпределяме храненията през деня за да може нашият метаболизъм да е в движение винаги. Ето това ми показа Белчо!

Доказа ми, че всички диети, както и гладуването са вредни за здравето ни действия. Че всеки се нуждае от индивидуален режим спрямо физическото и здравословното си състояние. За мен е важно да успявам да убедя хората, че това е правилният подход и правилния начин за действие. Ние не сме паплач или овце, които стоят под един знаменател. Просто ние сме хора, различни по външен вид, различни по ум, по различен начин приемаме и изгаряме калориите си. Важното е да знаем, че можем да успеем!

Това е един важен и чудесен урок, който ми даде Белчо, с мотивацията, че аз мога да се справя. Това открих в неговия учебник, това откривам и в блога с новостите, които получавам по e-mail, a и чрез видео клиповете в youtube.

УВЕРЕНОСТ
ЗНАНИЯ
СИГУРНОСТ
Това видях и при целодневната ни Skype връзка. ЧОВЕК, КОЙТО ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ И КАК СЕ ПРАВИ! За мен обаче открих и нещо друго в него т.е. като личност, която се е занимавала с реклама твърдя, че Белчо Христов има и чудесен стил на материалите. Това е една визуална забежка, която той използва за да влезе под кожата на хората и то много успешна.

Браво!!! И на мен ужасно ми хареса тази тактична показност, която и аз използвам в своята рекламна дейност.
За неговите бъдещи студенти бих казала:

„Открили сте чудесния преподавател. Метода и начина му на работа са достъпни, ползотворни, аргументирани и истински. А умението му да говори ще Ви убеди в истинността. Това е един висок стандарт на работа. А тук стандарта е само един: BelchoHristov.Com”.

Благодаря ти от все сърце!

С уважение: Жана Илиева

Няма коментари:

Публикуване на коментар